socialmedia125Twitter, Ning, Linkedin. Elk zichzelf respecterend bedrijf is tegenwoordig wel op minimaal een van die sociale media te vinden. En terecht! Ze bieden namelijk zeer mooie mogelijkheden om in contact te komen met (potentiële) klanten en stakeholders. Om te luisteren. Naar wat de klanten willen, wat zij vinden en wat hen bezig houdt. Maar ook om van zichzelf te laten horen. Bijvoorbeeld door het laatste nieuws als eerste met hun achterban te delen en om voor verbinding te zorgen.

Sociale media worden nog weinig ingezet ter promotie van evenementen. En daar gaan wij bij R&Z verandering in brengen. MBO 2010 en Colo, organisatoren van CompetentCity, hebben R&Z namelijk gevraagd het communicatietraject van het evenement waar de vernieuwing van het mbo centraal staat te verzorgen. En omdat wij geloven in de kracht van sociale media, nemen deze een grote rol in het communicatieplan in. Twitter, Ning, Linkedin. Alle drie zijn ze vertegenwoordigd.

Meer weten over de achtergronden? Lees dan de blog van Joris.